Каталог книг автора Сазерленд Д. Доставка по Києву та Україні. +38(063)590-88-73. Книжковий магазин з продажу б/в літератури, старих книжок, енциклопедій, поетичних збірок, листівок..

Сазерленд Д

Джефф Сазерленд (англ. Jeffrey Victor‏ Sutherland, 20 червня 1941) — є одним з авторів методології Скрам — системи для успішного управління продуктами. Крім того, у 2001 він разом зі своїм колегою Кеном Швабером зробив внесок до структури Agile Manifesto. Також ними створений Scrum Guide, який містить офіційне визначення методу та інструкції до його застосування і регулярно оновлюється авторами.

Спільно з Йосі Амрамом Сазерленд розробив NewsPage на Individual.com, одному з перших майданчиків для публікування новин в Інтернеті. На сайті використовувалася система лексичного аналізу, що дозволяло ефективніше взаємодіяти з текстом та робити редагування.

Для того, аби створити таку розумну та багатопланову систему, Сазерленду необхідно було добре розвинути гнучкість мислення та цілісний підхід до розв'язання задач. Згодом ці аналітичні якості допомогли йому у побудові успішної кар'єри проєктного менеджера. Об'єднуючи свій досвід, отриманий у різних галузях, він оптимізував стратегію роботи з проєктами до простого, але дуже зручного плану. Як відомо, головним результатом напрацювань став Scrum як структура для забезпечення гнучкості бізнесу в масштабі всієї організації. Цитуючи Джеффрі Пфеффера, професора Стенфордської школи бізнесу: "Джефф Сазерленд скористався очевидними, але рідко застосовуваними принципами руху якості...водночас знижуючи розчарування працівників від типового корпоративного безглуздя."

Сама методологія Scrum була розроблена Сазерлендом та його колегами Джоном Скумніоталсом і Джеффом Маккенною під час роботи в Easel Corporation. Великий вплив на розвиток методу мала гнучка розробка програмного забезпечення, внесок до якої зробили всі троє.

Принцип базується на статті Хіротаки Такеучі та Ікудзіро Нонаки 1986 року в Harvard Business Review і включає практики, згадані у дослідженні, що було опубліковано в журналі Dr. Dobb's Journal. Ідеться про 30-денні цикли спринтів, які передбачають етапи планування, створення та моніторингу. Назва Scrum була обрана через порівняння методу зі змаганням з регбі, оскільки система включає «міжфункціональну команду», яка «тулиться разом, щоб створити список пріорітетів». Scrum використовували кілька великих корпорацій, такі як Toyota, Fuji-Xerox, Honda, Nissan та інші. Сазерленд стверджував, що працівники, розподілені на команди та навчені використовувати систему, можуть значно підвищити продуктивність компанії порівняно з середнім показником по галузі.

Метод Scrum

Дотримуючись методу Scrum, формується міжфункціональна команда, яка створює список пріорітетів для роботи. Команда складається з трьох конкретних ролей: власника продукту, розробників і Scrum-майстра.

Потім команда проходить через три етапи: планування перед спринтом (адже у цьому методі дуже важливо не втрачати структурованості), власне спринт і зустріч після спринту, аби обговорити досягнення. Група має зустрічатися щодня та вести беклог продукту для ефективнішого аналізу прогресу. Доповнюючи книгу Парріша Шейна «Секрети щасливих сімей», Сазерленд пропонує сім'ям скористатися видозміненою версією методу для налагодження стосунків, спираючись на успішний досвід великих корпорацій. 

Існують певні принципи діяльності, які відрізняють Scrum-команди від звичайних команд. За словами Сазерленда, це — здатність до самоуправління та самоорганізації, безперервність членства в команді та фокус на одному проєкті. Сазерленд також казав, що Scrum має працювати з програмною архітектурою. Це спосіб структурування, який застосовується до програмної або обчислювальної системи, однак за своїм принципом може бути корисним і в організації команд.

Сазерленд є засновником і головним консультантом Scrum, Inc, що знаходиться у Бостоні, штат Массачусетс. Наразі посаду генерального директора організації займає його син, Джей Джей Сазерленд. Також протягом короткого періоду Сазерленд-старший мав досвід генерального радника в OpenView Venture Partners 2007.

У цій категорії немає товарів для відображення.