Армстронг Гари, Вонг Вероника, Котлер Филип, Сондерс Джон
Основы маркетинга, 4-е европейское издание.
Спільними зусиллями відомих спеціалістів Гарі Армстронга, Філіпа Котлера, Джона Сондерса та Вероніки Вонг був створений чудовий підручник з маркетингу для початківців.
Ця книга в популярній, захоплюючій та доступній формі познайомить вас із основами маркетингу.
У книзі напрочуд вдало поєднуються теоретичні відомості, приклади їх практичного застосування в реальному житті та спеціальні методичні прийоми, що полегшують засвоєння матеріалу. Остання особливість робить цю книгу корисною не лише для студентів, а й для викладачів.
Крім того, вся книга буквально напхана інформацією про перспективи розвитку маркетингу, пов'язані з новими маркетинговими технологіями, Інтернетом. електронними базами даних, особливостями проведення досліджень у Web та використанням технологічних переваг глобальних комунікацій.
Властивості | Характеристики |
Рік | 2010 |
Сторінок | 1200 |
Малюнки | Так |
Формат | 70х100/16 |
Видавництво | ИД Вильямс |
Мова | російською |