Довідникова література, Навчальна література, Маркетинг, Підручники, Основи маркетингу - Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Д. 2010, Рік 2010, Сторінок 1200, Малюнки Так, Формат 70х100/16, Видавництво ИД Вильямс, Мова російською В наявності 1480 грн! Доставка по Києву, Харкову, Чернігову та Україні. Консультація безкоштовно, Телефонуйте +38(063)590-88-73. Книжковий магазин з продажу б/в літератури, старих книжок, енциклопедій, поетичних збірок, листівок..
Основи маркетингу - Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Д. 2010

Основи маркетингу - Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Д. 2010

Основи маркетингу - Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Д. 2010
Основи маркетингу - Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Д. 2010
Основи маркетингу - Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Д. 2010
Основи маркетингу - Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Д. 2010
Основи маркетингу - Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Д. 2010
Основи маркетингу - Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Д. 2010
Основы маркетинга - Армстронг Гари, Вонг Вероника, Котлер Филип, Сондерс Джон. Видавництво: ИД Вильямс 2010 російською мовою. 1200 сторінок. ISBN 978-5-8459-1227-5. З малюнками.
1480 UAH
Код товару: 3408
в наявності
Про товар

Про товар Основи маркетингу - Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Д. 2010

Армстронг Гари, Вонг Вероника, Котлер Филип, Сондерс Джон

Основы маркетинга, 4-е европейское издание.

  • Пер. с англ
  • М.: ООО "ИД Вильямс", 2010. 1200 с.: ил.
  • ISBN 978-5-8459-1227-5 (рус.)

Спільними зусиллями відомих спеціалістів Гарі Армстронга, Філіпа Котлера, Джона Сондерса та Вероніки Вонг був створений чудовий підручник з маркетингу для початківців.

Ця книга в популярній, захоплюючій та доступній формі познайомить вас із основами маркетингу.

У книзі напрочуд вдало поєднуються теоретичні відомості, приклади їх практичного застосування в реальному житті та спеціальні методичні прийоми, що полегшують засвоєння матеріалу. Остання особливість робить цю книгу корисною не лише для студентів, а й для викладачів.

Крім того, вся книга буквально напхана інформацією про перспективи розвитку маркетингу, пов'язані з новими маркетинговими технологіями, Інтернетом. електронними базами даних, особливостями проведення досліджень у Web та використанням технологічних переваг глобальних комунікацій.

Характеристики

Характеристики Основи маркетингу - Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Д. 2010

Властивості Характеристики
Рік 2010
Сторінок 1200
Малюнки Так
Формат 70х100/16
Видавництво ИД Вильямс
Мова російською
Відгуки
Див. також: Підручники