Анн Х., Багиев Г. Л., Тарасевич В. М. - Маркетинг: Учебник для вузов. 3-е изд.
У цьому підручнику викладаються теоретичні та методичні основи організації маркетингу як філософії та інструментарію підприємництва. Наводяться принципи і методи маркетингових досліджень і бенчмаркінгу. Концептуальна структура підручника побудована на методології маркетингу взаємодії, коли товаром стають відносини, комунікації бізнес-суб'єктів на ринку. У контексті маркетингу взаємодії висвітлюються товарна і цінова політика, маркетингові рішення в збутових і логістичних системах, організація комунікативних процесів, в тому числі орієнтованих на інтерактивні процедури віртуальних ринків. При цьому особлива увага приділяється ролі брендів і управління ними як засобу підвищення ефективності взаємодії зі споживачами. Пронводяться основи організації міжнародного маркетингу, завдання, ситуації і термінологічний словник з маркетингу.
При підготовці підручника використані праці вітчизняних і зарубіжних вчених і результати НДР, виконаних кафедрою маркетингу Санкт-Петербурзького державного університету економіки і фінансів спільно з вузами-партнерами, Німеччини та Фінляндії. Призначений для студентів економічних вузів, що навчаються за спеціальностями «Маркетинг», «комерція» і «логістика», може бути корисний аспірантам, маркетологами менеджерам підприємств і державних організацій. Рекомендовано в якості підручника для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за економічними спеціальностями.