Довідникова література, Навчальна література, Маркетинг, Підручники, Маркетинг: Підручник для ВНЗів - Анн Х., Багієв Г.Л., Тарасевич В.М. 2005, Рік 2005, Сторінок 736, Малюнки Так, Формат 70х100/16, Видавництво Питер, Мова російською В наявності 178 грн! Доставка по Києву, Харкову, Чернігову та Україні. Консультація безкоштовно, Телефонуйте +38(063)590-88-73. Книжковий магазин з продажу б/в літератури, старих книжок, енциклопедій, поетичних збірок, листівок..
Маркетинг: Підручник для ВНЗів - Анн Х., Багієв Г.Л., Тарасевич В.М. 2005

Маркетинг: Підручник для ВНЗів - Анн Х., Багієв Г.Л., Тарасевич В.М. 2005

Маркетинг: Підручник для ВНЗів - Анн Х., Багієв Г.Л., Тарасевич В.М. 2005
Маркетинг: Підручник для ВНЗів - Анн Х., Багієв Г.Л., Тарасевич В.М. 2005
Маркетинг: Підручник для ВНЗів - Анн Х., Багієв Г.Л., Тарасевич В.М. 2005
Маркетинг: Підручник для ВНЗів - Анн Х., Багієв Г.Л., Тарасевич В.М. 2005
Маркетинг: Підручник для ВНЗів - Анн Х., Багієв Г.Л., Тарасевич В.М. 2005
Маркетинг: Підручник для ВНЗів - Анн Х., Багієв Г.Л., Тарасевич В.М. 2005
Маркетинг: Учебник для вузов - Анн Холгер, Георгий Леонидович Багиев, Тарасевич Валентина Михайловна. Изд.: Питер 2005, російською мовою, 736 сторінок, з малюнками. Формат: 70х100/16. ISBN 5-469-00482-1
178 UAH
Код товару: 4389
в наявності
Про товар

Про товар Маркетинг: Підручник для ВНЗів - Анн Х., Багієв Г.Л., Тарасевич В.М. 2005

Анн Х., Багиев Г. Л., Тарасевич В. М. - Маркетинг: Учебник для вузов. 3-е изд.

  • Под общ. ред. Г. Л. Багиева.
  • Питер, 2005. - 736 с.: ил. — (Серия «Учебник для вузов»). СПб.:
  • ISBN 5-469-00482-1 

У цьому підручнику викладаються теоретичні та методичні основи організації маркетингу як філософії та інструментарію підприємництва. Наводяться принципи і методи маркетингових досліджень і бенчмаркінгу. Концептуальна структура підручника побудована на методології маркетингу взаємодії, коли товаром стають відносини, комунікації бізнес-суб'єктів на ринку. У контексті маркетингу взаємодії висвітлюються товарна і цінова політика, маркетингові рішення в збутових і логістичних системах, організація комунікативних процесів, в тому числі орієнтованих на інтерактивні процедури віртуальних ринків. При цьому особлива увага приділяється ролі брендів і управління ними як засобу підвищення ефективності взаємодії зі споживачами. Пронводяться основи організації міжнародного маркетингу, завдання, ситуації і термінологічний словник з маркетингу.

При підготовці підручника використані праці вітчизняних і зарубіжних вчених і результати НДР, виконаних кафедрою маркетингу Санкт-Петербурзького державного університету економіки і фінансів спільно з вузами-партнерами, Німеччини та Фінляндії. Призначений для студентів економічних вузів, що навчаються за спеціальностями «Маркетинг», «комерція» і «логістика», може бути корисний аспірантам, маркетологами менеджерам підприємств і державних організацій. Рекомендовано в якості підручника для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за економічними спеціальностями. 

Характеристики

Характеристики Маркетинг: Підручник для ВНЗів - Анн Х., Багієв Г.Л., Тарасевич В.М. 2005

Властивості Характеристики
Рік 2005
Сторінок 736
Малюнки Так
Формат 70х100/16
Видавництво Питер
Мова російською
Відгуки
Див. також: Підручники