Сет Ґодін (англ. Seth Godin) — американський підприємець, економіст, фахівець у царині інформатики, колишній віце-президент з маркетингу компанії «Yahoo». Автор книг (написав та видав 17 книг, які перекладено 35 мовами), популярний оратор, блоґер (понад 5 500 постів). Його першою працею, яка завоювала широку популярність, стала книга про довірчий маркетинг.
Сет Ґодін народився 10 липня 1960 року в Маунт-Вернон, штат Нью-Йорк. У віці 14 років почав займатися бізнесом, друкуючи біоритми в місцевому університеті та продаючи їх по 30 $ за штуку. У 16 років створив «Лижний Клуб Вищої Школи», у який набрав групу з 50-60 дітей, щоб кожного тижня возитися на лижах неподалік від свого будинку в Буффало. У той же час Сет Ґодін працював по вихідних у їдальні швидкого обслуговування.
У 1982 році Сет Ґодін закінчив Університет Тафтса з вченим ступенем в галузі інформатики та філософії. Пізніше його звинувачували у використанні лазівки в системі навчання, тому що він пропукав складні заняття інженерних дисциплін на користь уроків філософії. Ступінь магістра ділового адміністрування (MBA) з маркетингу Сет отримав у Стенфордській вищій школі бізнесу.
З 1983 по 1986 рік він працював бренд-менеджером у «Spinnaker Software». Деякий час постійно їздив з Каліфорнії у Бостон та назад, щоб працювати на двох своїх роботах та одночасно отримати ступінь магістра.
Після відходу з «Spinnaker Software» у 1986 році Сет Ґодін став займатися книжковим бізнесом. Там він зустрів Марка Герста та заснував «Yoyodyne» — одну з перших онлайн-компаній. У серпні 1996 року «Flatiron Partners» інвестував 4 мільйони доларів у «Yoyodyne» та отримала за це 20 % акцій компанії.
Через кілька років Сет Ґодін продав книжковий бізнес своїм партнерам і сфокусував зусилля на «Yoyodyne». Саме тут він сформулював концепцію довірчого маркетингу.
У 1998 році Сет Ґодін продав «Yoyodyne» компанії «Yahoo» за 30 мільйонів доларів. В рамках угоди з продажу Сет Ґодін отримав посаду віце-президента з довірчого маркетингу «Yahoo».
Деякий час Годін працював оглядачем у діловому часописі «Fast Company». У кінці 2005 року Сет Ґодін заснував рекомендаційну мережу — сайт «Squidoo.com».